Announcement

Collapse
No announcement yet.

TM-News-

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Only In Iran!

    The man has barley set foot in Iran, the Media is taking him to "Hashie" over SA/JB, for goodness sake give it a rest..

    Let the man open his luggage, then hear it from the horse's mouth or should I say horse's shoes!?
    sigpic
    Long Live 3 Rang'e Iran

    Comment


      Originally posted by Bi-honar View Post
      I have no clue and tbh, this is the 1st time I was hearing about the issue.

      And totally agree he should drop the Azmoun & JB issue. He keeps saying that friendlies are the place to try new young players, so give a couple of new young guys a chance - it's just a friendly and won't be the end of the world

      Comment


        Our youth team could not qualify for olympics over 35 years. It seems they have given up! U22 team is not that organized, so I have no hope for them as well. Under Mansourian team was great but that Hooka (ghelyoon gate) story in Kish destroyed the team and Iranians' hope!

        Comment


          calm down my friend! on pfdc poll it was 50/50 so its not only CQ but its 50/50...

          Comment


            http://footballitarin.com/link_page.php?id=211284

            Comment


              With the few quality friendlies we get Its better for Azmoun and Jahanbakhsh to be with TM.

              Comment







                کی روش: سرمربی تیم ملی در فدراسیون ایران کار سختی است
                سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: بعد از چند روزی که دور از فدراسیون بودم جلسه خوبی بود تا یک سری مسائل را در میان بگذاریم.


                -



                به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،

                کارلوس کی روش پس از جلسه با کفاشیان اظهار داشت: بعد از چند روزی که دور از فدراسیون بودم جلسه خوبی بود تا یک سری مسائل را در میان بگذاریم.

                وی در مورد اینکه کمی عصبی به نظر می رسد تصریح کرد: عادت کردم که در زندگی جلسات طولانی داشته باشم از کار کردن خسته نمی شوم 15 ساعت هم جلسه کاری داشته باشیم مشکلی ندارم.وی در مورد اینکه آیا قطعا در جام جهانی بعدی سرمربی تیم خواهد بود تاکید کرد:


                می توانیم در مورد برنامه های پیش رو صحبت کنیم آینده در دست خداوند است اما در مورد برنامه ها می شود صحبت کرد البته با افرادی می توانیم کار کنیم که بتوانند تقدیر و تحسین کنند سرمربی تیم خود را.
                سرمربی تیم ملی در مورد اینکه شاید فدراسیون نتوانسته تمام خواسته ها را برآورده کند یادآور شد:همیشه می شود در مورد برنامه ها صحبت کرد اما نکته ای که مهم است این است که با توجه به عملکرد خوبی که در جام ملت ها داشتیم و توانستیم به جام جهانی صعود کنیم الان به نقطه ای نزدیک شدیم که اگر می خواهیم پیشرفت کنیم باید یک سری نکات دیگری داشته باشیم وظیفه من این است که پیراهن تیم ملی را ارتقا دهیم.کی روش در خصوص وضعیت آزمون و جهانبخش تصریح کرد:

                باید بگویم این مسئله جزئی از صحبت های امروز ما نبود. همان طوری که می دانید متاسفانه بازی ملی این 2 بازیکن بین امید و بزرگسال در یک زمان مشترک قرار گرفته است. دقیقا برخی کارشناسان یک نظر دارند و برخی دیگر نظر دیگری دارند به همین دلیل در فوتبال نظرهای مختلفی وجود دارد.


                از فوتبال جهانی این مسئله هیچ شکی نداریم که تاثیری که بزرگسالان با یک تیم ملی خوب می تواند داشته باشد قابل قیاس با هیچ مسابقه ای رده دیگری نیست.
                وی ادامه داد: این فرصت را داشتم که با خاکپور جلسه ای داشته باشم و او هم نظرش این بود که این بازیکنان باید در تیم ملی بزرگسالان باشند. وظیفه و مسئولیت سنگینی دارم باید تصمیمی را بگیرم که مناسب باشد.


                وقتی همه موافق هستند تصمیم گرفتن راحت تر است اما وقتی نظرات مختلفی وجود داشته باشد تصمیم گیری دشوار می شود از بعد فنی می گویم که هیچ شکی ندارم این بازیکنان باید در تیم ملی بزرگسالان باشند.
                وی در مورد اینکه آیا اگر وینگادا هم بود این نظر را داشت ، گفت: وقتی وینگادا اینجا بود من بازیکنان المپیک را گرفتم و در اختیار داشتم این سوال را برای چه چیزی می پرسید؟!


                سوال شما شخصیت من را به عنوان مربی زیر سوال می برد هیچ گاه به دنبال منافع شخصی اجتماعی و نژادی نبودم و همیشه به دنبال بهترین تصمیم بودم البته این را فراموش نکنید که آنها را وقتی وینگادا در تیم امید بود به تیم بزرگسالان آمدند.
                سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: الان با شرایطی مواجه هستیم که با نقطه نظرات مختلفی روبرو هستیم اما وظیفه من این است که در خردادماه سال آینده تیم ملی را برای بازی مقدماتی برای صعود به جام جهانی 2018 آماده کنم.


                متاسفانه تنها همین دو بازی را داریم تا بازیکنان را آماده کنیم بزرگترین هدف فوتبال ایران صعود به جام جهانی است که نمی توانیم از آن بگذریم.
                کی روش در مورد اینکه هنوز بازی با شیلی قطعی نشده است یادآور شد:

                تا جایی که من می دانم بازی با سوئد تقریبا قطعی است صحبت های کفاشیان به این منظور بود که باز هم دچار مشکلات مالی هستیم و باید حمایت هایی انجام شود تا بازی با شیلی در اتریش قطعی شود هیچ شکی نداریم از بعد فنی همه کار انجام شده است.

                امیدواریم مشکلات حل شود و بازی را برگزار کنیم.
                وی در مورد اینکه آیا دستیار ایرانی را انتخاب کرده یا خیر گفت: خوشحالم این مطلب را گفتید همینجا به فوتبال ایران و کفاشیان تبریک می گویم که او به عنوان نایب رئیس آسیا انتخاب شد. امیدوارم در داخل کشور تمامی مسئولین و مردم بتوانند به صورت کامل این جایگاه و اهمیت آنرا را درک کنند که جایگاه بسیار بالایی است. این انتخاب و حضور کفاشیان به عنوان نماینده فوتبال ایران به خاطر حمایت هایی بود که صورت گرفته است.


                می دانم در داخل هنوز این جایگاه را تحسین نمی کنند و نمی توان دل همه را به دست آورد اما این جایگاه به این دلیل به دست امده است که در همه جا اقدامات لازم صورت گرفته فراموش نکنید که در 2 سال گذشته فدراسیون فوتبال ایران اول در آسیا بوده و این موضوع برای رسیدن به جایگاه بالا بسیار کمک کرد.


                این جایگاه کمک می کند صدای ایران به صورت بلند تر و رساتر شنیده خواهد شد و مخصوص آسیا نخواهد بود.
                وی در خصوص انتخاب دستیار ایران گفت: از بدو ورود به ایران با تمام تعهد وارد می شوم و درها را برای مربیان ایرانی باز می گذارم.

                سرمربی بودن تیم ملی در این فدراسیون کار راحتی نیست باید از خیلی مسائل گذریم و در شرایط بسیار سخت عملکرد خوبی داشته باشی. بسیار خرسندم مثل اوسیانو و گاسپار آقاجانیان در تیم ملی هستند. به یک مربی تنها نیاز نداریم بلکه باید بدانیم کسی را می خواهیم که لباس بازیکنان را هم از روی زمین جمع کند و به مسئولان تدارکات کمک کند وقتی صحبت از کار برای تیم ملی می شود ما مربیانی از مارکار و اوساینو داریم که بدون دریافت حقوقی کار خود را به خوبی انجام می دهند.
                کی روش تصریح کرد:

                همیشه از کادر فنی حمایت می کنم از کسانی که با تمام وجود برای تیم ملی می جنگند حمایت خواهم کرد. صحبت از برخی مربیانی بود که قبلاً جزو گزینه ها بودند و باید دست از گمانه زنی برداریم و به همه احترام بگذاریم اتفاقی که به تازگی در تیم ملی افتاد برای من خوشحال کننده نبود و از جدایی علی کریمی خوشحال نبودم اما مسئله مهمتری که وجود دارد به غیر از نظر من نظر خود اوست که قطعاً بهترین تصمیم را می گیرد.




                Comment


                  CQ is very unreasonable regarding Azmoun and Jahanbakhsh. They do not belong to Team Melli, they belong to Iran. If it is in Iran's best interest to use them for the U22 team then they should play for the U22 team, period.

                  Comment


                    TM-News-

                    Then again, I do understand CQ. Chile and Sweden are strong opponents regardless of being a friendly, we need our best players.

                    IMO we should see these games as a mini World Cup, it's a rare opportunity we are playing World Cup teams like Sweden and Chile.

                    Comment


                      Originally posted by Kiarash View Post
                      Then again, I do understand CQ. Chile and Sweden are strong opponents regardless of being a friendly, we need our best players.

                      IMO we should see these games as a mini World Cup, it's a rare opportunity we are playing World Cup teams like Sweden and Chile.
                      Come on dude you can't possibly back CQ here with logic. At the end of the day these are friendly matches, you think the intensity level and level of competition is the same as a WCS or WCQ game?

                      Also don't forget JB and Azmoun are both playing in Europe and playing against quality oppositions isn't something they are lacking. CQ is screwing up big time by not letting azmoun and JB go with team Omid where their quality is much more needed for something with a purpose, not just for a friendly.
                      Team Meli Iran
                      Perspolis FC
                      Malavan Bandar Anzali


                      "I will never be able to say good bye to Iran. I have a feeling of belonging to this country and to the people." - Carlos Queiroz

                      Comment


                        Every pro country always use the young players in the senior team even for friendlies and even if youth teams are having simultaneous competitive games.

                        Of course the players will benefit more from using the rare opportunity to play against some of the world's best instead of Bangladesh's youth players.

                        And in the end only senior football counts, so TM friendlies must have priority.

                        Just in out amateurish environment this is blown up ad a problem.
                        Last edited by Martin-Reza; 03-10-2015, 11:34 AM.

                        Comment


                          Are they pinpong balls or what? They have been a fix part of The A team for a long time now, FFS AJ played at the world cup in Brazil, is this a joke?!?!? Only in Iran you see a player who have played for the senior team several times, played at the world cup, being requested to play the likes of bangladesh and afghanistan!!!!
                          Seriously, do people really believe the team will qualify for the olympics? just look at our u17, u19, u21 and whatever at the latest asian championships...

                          Comment


                            Originally posted by Martin-Reza View Post
                            Every pro country always use the young players in the senior team even for friendlies and even if youth teams are having simultaneous competitive games.

                            Of course the players will benefit more from using the rare opportunity to play against some of the world's best instead of Bangladesh's youth players.

                            And in the end only senior football counts, so TM friendlies must have priority.

                            Just in out amateurish environment this is blown up ad a problem.
                            Then why did half of the Dutch national team selection join the U21 team for the European youth championship of 2013 in Israel instead of joining the senior team for a training camp (inc two friendly matches) in Asia?

                            Also, who cares what country X does? We should be doing what's best in our interest.

                            Comment


                              TM-News-

                              Funny how Iranian media asked about Vingada. He didn't have azmoun and ARJ so why ask CQ stupid question like that?


                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              Team faghat PERSPOLIS

                              Comment


                                TM-News-

                                Originally posted by ghermez agha View Post
                                Come on dude you can't possibly back CQ here with logic. At the end of the day these are friendly matches, you think the intensity level and level of competition is the same as a WCS or WCQ game?

                                Also don't forget JB and Azmoun are both playing in Europe and playing against quality oppositions isn't something they are lacking. CQ is screwing up big time by not letting azmoun and JB go with team Omid where their quality is much more needed for something with a purpose, not just for a friendly.
                                How many times do we have the opportunity to play quality friendlies?

                                I'm totally in support of CQ for wanting JB and Azmoun in these games. Our Omid Team must be able to beat teams like Nepal and Bangladesh even without our 2 legionnaires.

                                Comment

                                Working...
                                X