Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behdad Salimi & Ehsan Haddadi join perspolis Weightlifting/Discus Throw Team

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Behdad Salimi & Ehsan Haddadi join perspolis Weightlifting/Discus Throw Team


    بهداد سليمي هم پرسپوليسي شد!
    شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
    قوي*ترين مرد جهان به تيم وزنه*برداري پرسپوليس پيوست.
    به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بهداد سليمي قوي*ترين مرد جهان و دارنده مدال طلاي بازي*هاي 2012 المپيك لندن پس از توافق با محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس به تيم وزنه*برداري اين باشگاه پيوست.
    باشگاه پرسپوليس پس از درخشش ورزشكاران ايران در سي*امين دوره بازي*هاي المپيك تصميم گرفت در رشته*هاي دووميداني، وزنه*برداري و كشتي در رقابت*هاي ليگ برتر تيمداري كند. بر اين اساس فعاليت*هاي خودش را براي تشكيل اين سه تيم آغاز كرده است .
    پرسپوليس در نخستين گام كارش را از تشكيل تيم وزنه*برداري آغاز كرده و در اولين قراردادش بهداد سليمي وزنه*بردار دسته فوق سنگين تيم ملي را به خدمت گرفت.
    باشگاه پرسپوليس جذب نفرات ساير اوزان وزنه*برداري را پس از امضاي قرارداد با بهداد سليمي انجام خواهد داد.
    تشكيل تيم*هاي دووميداني و كشتي نيز به زودي از سوي اين باشگاه صورت خواهد گرفت.



    احسان حدادی هم پرسپولیسی شد/ سلیمی و حدادی قرارداد بستند

    احسان حدادی و بهداد سلیمی، مدال آوران المپیکی ایران، عصر شنبه به عضویت باشگاه پرسپولیس درآمدند.
    به گزارش خبرنگار مهر، احسان حدادی، پرتابگر دیسک ایران که در بازی های المپیک 2012 لندن به مدال نقره دست پیدا کرد عصر امروز با حضور در دفتر محمد رویانیان به عضویت تیم دو و میدانی پرسپولیس درآمد. حدادی علاوه بر شرکت در رقابت*های داخلی، در مسابقات بین المللی دایاموند هم با نام پرسپولیس حضور پیدا خواهد کرد.
    پیش از این بهداد سلیمی که در فوق سنگین رقابت های وزنه برداری المپیک 2012 لندن به مدال طلا رسیده، با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای پیوستن به این باشگاه به توافق رسیده بود. وی عصر امروز با حضور در دفتر مدیرعامل پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه به ثبت رساند.

    sigpic

    #2
    Ehsan Haddadi joins perspolis Discus Throw Team
    sigpic

    Comment


      #3
      Something funny I noticed, Rezazadeh looks small in the 2nd pic. Everything of course must be taken in context.
      sigpic

      http://en.wikipedia.org/wiki/Footbal...he_Asian_Games

      Comment


        #4
        رویانیان:* روزهای خوبی را در ورزش دیدم/ در رشته*های افتخارآفرین المپیک سرمایه*گذاری می*کنیم
        مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: *این روزها خوبی*های زیادی در ورزش دیدم..
        به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رویانیان در گفت*وگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره جذب احسان حدادی و بهداد سلیمی گفت: این کار کوچکی بود که ما برای حمایت از قهرمانان در رشته*های ورزشی مختلف انجام دادیم. ما اعلام می*کنیم باشگاه پرسپولیس از این به بعد فقط مختص به فوتبال نیست.
        وی افزود: همانطور که قبلاً گفته بودم در رشته*های کشتی، وزنه*برداری و دومیدانی تیم*داری می*کنیم. در همین رابطه جلساتی با خطیب، رضازاده و داوری رؤسای این فدراسیون برگزار کردیم و از آنها خواستیم زمینه*های همکاری را فراهم کنند. باشگاه پرسپولیس دیگر نمی*خواهد فقط در فوتبال فعال باشد حتی در روزهای اخیر مشاهده شد که به طور وسیع در کارهای فرهنگی هم مشارکت داریم.
        مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: باشگاه حمایت تمام کودکان زیر 3 سال شیرخوارگاههای استان تهران را برعهده گرفت و قرار شد بازیکنان با استعداد به آکادمی باشگاه پرسپولیس بیایند همچنین دیداری با زندانیان اوین داشتیم و تنی چند از این عزیزان را آزاد کردیم.
        رویانیان در ادامه خاطرنشان کرد:* ما تصمیم قاطعی گرفتیم تا در رشته*های افتخارآفرینی که در المپیک مدال*آوری کردند تیم*داری کنیم و این اقدام کمترین کاری است که می*توانستیم انجام دهیم. این رشته*ها باعث افتخار ما در لندن بود. خیلی*ها عقیده داشتند که در ورزش ما فاصله در بین رشته*ها زیاد شده و از برخی رشته*ها حمایت نمی*شود اما من به عنوان مدیرعامل پرطرفداران باشگاه آسیا وظیفه خود دانستم تاوارد عمل شوم و تیم*های جدیدی را در باشگاه تشکیل دهم. جا دارد از رؤسای فدراسیون*ها تشکر کنم. ما به نمایندگی از 30 میلیون هوادار باشگاه این کار را با غرور و در راستای تحکیم قدرت ورزش کشور در میادین بین المللی انجام دادم.
        وی یادآور شد: سلیمی را در شرایطی جذب کردیم که هیچ تیمی نداشت وقتی دیدم او بازیکن آزاد است بلافاصله وی را به خدمت گرفتیم به او مأموریت دادم که از الان تا فصل بعدی به عنوان کاپیتان در پرسپولیس مشغول باشد. در کنار این موضوع کسب نخستین مدال ورزشی را در تاریخ المپیک که افتخار بزرگی است توسط حدادی برای کشور ما بود را هم فراموش نکردیم متأسفانه او هم تیم نداشت و مشکلات مالی مانع هنرنمایی او شده بود ما او را به عضویت باشگاه درآوردیم. حدادی از معدود ورزشکاران ایرانی است که در لیگ*های جهانی شرکت می*کند. متأسفانه به خاطر تحریم*های خصمانه*ای که علیه ایران صورت گرفته است اسپانسر لباس حدادی در اقدامی ناشایست حمایت خود را از او قطع کرده اما ما ایشان را در لیگ جهانی تحت حمایت باشگاه درآوردیم.
        رویانیان در پایان یادآور شد:*من در کنار این کارها از کورش باقری و محمد بنا درس گرفتم اعتراف می*کنم که چیزیهایی که تا الان در ورزش دیده بودم خوب نبود اما این روزها مسائلی دیدم خوب و ارزشمند بود و دست*های زیادی را گرفتم خیلی خوشحالم که در آستانه عید فطر این دو قهرمان ملی را به پرسپولیس آوردم و آنها را به هواداران پرشور پرسپولیس هدیه می*کنیم فوتبال ویترین باشگاه ماست اما همانطور که رشته*های مثل کشتی و وزنه*برداری در ورزش ما جایگاه خاصی دارند در باشگاه پرسپولیس از موقعیت* ویژه*ای برخوردارند.
        sigpic

        Comment


          #5

          حدادی: امیدوارم در لیگ دو و میدانی هم شاهد حضور هواداران پرسپولیس باشیم
          تهران - قهرمان آسیا و نایب قهرمان المپیك در رشته پرتاب دیسك پس از پیوستن به پرسپولیس گفت: امیدوارم بهترین دوران ورزشی*ام را در این باشگاه بگذرانم.
          حدادی: امیدوارم در لیگ دو و میدانی هم شاهد حضور هواداران پرسپولیس باشیم

          احسان حدادی در گفت*وگو با تارنمای رسمی باشگاه پرسپولیس با اشاره به پیوستن به این باشگاه گفت: خیلی خوشحالم كه به باشگاه بزرگ پرسپولیس ملحق شدم كه 30 میلیون هوادار دارد. از رویانیان تشكر می كنم و فكر می كنم بالاخره فردی پیدا شد كه به رشته دو و میدانی كه مادر ورزش*هاست اینگونه بها دهد. به هر حال ما اولین مدال را در تاریخ حضورمان در المپیك در رشته دو و میدانی، به دست آورده*ایم.

          وی افزود: من تا چند روز دیگر عازم سوئیس هستم تا در رقابت*های لیگ جهانی شركت كنم و به دلیل تحریم*ها اسپانسر خود را از دست داده بودم و البته طبیعی بود كه پس از مدال آوری در المپیك بتوانم اسپانسر دیگری پیدا كنم، اما من باید سه*شنبه عازم مسابقات شوم و حالا پس از عضویت در باشگاه پرسپولیس با آسودگی خاطر در این رقابت*ها شركت می*كنم.

          حدادی با بیان اینكه امیدوارم بهترین عملكردم را در زمان حضورم در پرسپولیس ارائه دهم، گفت: تا پایان خرداد سال بعد با پرسپولیس قرارداد دارم و امیدوارم از این به بعد در لیگ دو و میدانی هم بتوانیم شاهد حضور هواداران پرسپولیس باشیم و من مطمئنم كه طرفداران میلیونی باشگاه ما را تنها نخواهند گذاشت.

          وی افزود: من سه*شنبه به سوئیس می*روم و پس از آن هم باید به انگلیس بروم كه البته هنوز مشكل ویزای من برای این سفر رفع نشده، در صورت سفر به انگلیس پس از آن به ایران بازمی*گردم و چند روز بعد برای شركت در رقابت*های جایزه بزرگ استونی و زاگرب ایران را ترك خواهم كرد. ضمن اینكه در شهریور لیگ قهرمانی كشور آغاز می*شود و من در تمامی مسابقاتی كه شركت می*كنم با باشگاه پرسپولیس طرف قرارداد هستم.

          دارنده مدال نقره المپیك لندن در پاسخ به این سوال كه برای دیدن بازی*های پرسپولیس به ورزشگاه می*رود یا خیر گفت: قطعا در اولین فرصتی كه بتوانم برای تماشای دیدارهای پرسپولیس به ورزشگاه خواهم رفت. نه اینكه الان كه با پرسپولیس قرارداد بسته*ام بگویم، اما من از بچگی این تیم را دوست داشتم و می*توانید از مصاحبه*های قبلی من هم این را متوجه شوید. با این حال تا پیش از این زیاد نمی*توانستم بازی*های پرسپولیس را دنبال كنم چرا كه فرصتی نداشتم اما از این به بعد این كار را خواهم كرد. امیدوارم بازیكنان پرسپولیس هم مانند مهدوی*كیا و كریمی كه فوتبال ایران را در اروپا مطرح كردند به دیدن بازی*های من بیایند، خیلی خوشحال خواهم شد.

          احسان حدادی در ادامه به علاقه خود برای دروازه*بانی اشاره كرد و گفت: پیش از این هم گفته بودم كه به دروازه*بانی علاقه دارم اما از صحبت*های من تعبیر دیگری شد. من امروز هم به رویانیان گفتم كه اگر امكانش وجود داشته باشد دوست دارم یكی دو جلسه به تمرین پرسپولیس بیایم و چند جلسه*ای در كنار سایر گلرهای تیم تمرین دروازه*بانی انجام دهم چرا كه هم تنوع است و هم می توانم چیزهای جدید زیادی یاد بگیرم.

          وی در پایان گفت: از حمایت رویانیان تشكر می*كنم نخستین گام را برداشت. من از روز پنجشنبه با پرسپولیس وارد مذاكره شده بودم و این باشگاه خیلی حرفه*ای عمل كرد كه تا زمان قطعی شدن قرارداد خبری منتشر نكرد. برای من باعث افتخار است كه یك هم*باشگاهی مثل بهداد سلیمی دارم كه قهرمان المپیك است. به هر حال قهرمانی المپیك بسیار ارزشمند بوده و افتخار كمی نیست. این كه در آستانه عید فطر به پرسپولیس آمدم را به فال نیك می*گیرم و هواداران پرسپولیس مطمئن باشند كه با تمام وجودم برای موفقیت نام پرسپولیس تلاش می*كنم و امیدوارم بهترین دوران ورزشی*ام را در این باشگاه بگذرانم.
          sigpic

          Comment


            #6
            another testimony of Perspolis' (and Esteghlals) inability to produce young talents themselves. so its not only football

            Comment


              #7
              Good for Salimi and Hadadi for reaping the benefits of their successful campaign at the Olympics. Very deserving!

              Comment


                #8
                i didnt even know there was a perspolis esteghlal weightlifting team lol

                Comment


                  #9
                  It looks like PP is a mordehkhor in every sport. FFS build your own athletes.

                  Comment

                  Working...
                  X