Announcement

Collapse
No announcement yet.

Younes Delfi might get transferred to...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Younes Delfi might get transferred to...

    According to ISNA the CEO of Esteghlal Khuzestan has mentioned negotiations with PSV Eindhoven regarding the transfer of Yones Delfi. I really hope it goes through.

    مذاکره جدی استقلال خوزستان و آیندهوون برای انتقال یونس دلفی
    یونس دلفی
    مدیرعامل استقلال خوزستان از مذاکره جدی با قهرمان اردی ویژه هلند برای انتقال دلفی به این تیم خبر داد.
    به گزارش ایسنا، سلطانی مدیرعامل جدید استقلال خوزستان در حاشیه مراسم برترین*های فوتبال ایران در فصل ۹۷-۹۶ با بیان اینکه وضعیت تیمش در آستانه شروع لیگ برتر خوب است، گفت: تیم*مان در اردو به سر می*برد و پنجشنبه راهی تبریز می*شویم تا نخستین بازی را برابر ماشین*سازی تبریز برگزار کنیم.
    او در ادامه با اشاره به تغییراتی که در این تیم رخ داد گفت: با اتمام فصل قرارداد برخی از بازیکنان به پایان رسید و تیم ما پوست*اندازی کرد. چند بازیکن راهی تیم*های دیگر شدند چرا که پیشنهادهای مالی بهتری داشتند. به جای آن*ها بازیکنان جدیدی را جذب کردیم.
    مدیرعامل استقلال خوزستان مشکل تیمش را انتقال از بخش خصوصی به مجموعه بانک ملی عنوان کرد و گفت: در این دوره مدت زمانی هدر رفت و تیم ما برای آماده*سازی مستاصل شد.

    سلطانی با بیان اینکه تیم هلندی PSV آیندهوون درخواست جدی برای جذب یونس دلفی داده افزود: در حال رایزنی با این تیم هستیم تا بهترین اتفاق برای دلفی رخ بدهد. در همین زمان یونس تمرین*هایش را در تیم ما دنبال می*کند. او با اینکه بازیکن جوانی است اما خیلی حرفه*ای رفتار می*کند. ان*شاءالله وقتی کارها درست شود، او به این تیم منتقل می*شود.

    مدیرعامل این باشگاه خاطرنشان کرد: سال گذشته یونس با وجود اینکه ۱۸ سالش تمام نشده بود، راهی هلند شد. من از این موضوع تعجب می*کنم. طبق قانون او مجاز به عقد قرارداد حرفه*ای نیست چرا که به سن قانونی نرسیده است.
    او در پایان عنوان کرد: سعی می*کنیم در چالش با مشکلات مالی موفق باشیم و در طول فصل دو سه بازیکن مانند یونس دلفی را به جامعه فوتبال ایران و خوزستان معرفی کنیم.
    انتهای پیام
    sigpic

    Zendeh bad IRAN
    >-----------------<
    Marg bar dictator
    >-----------------<

    #2
    Here is an article about his transfer to PSV. This one is from tomorrows edition of Iran-varsehi.

    It sounds as if it is a done deal and Younes will go to Holland when he returns from Iraq where he is currently in camp with the olympic team. The transfer fee is 1 million euros and SS Khuzestan will get another 25% of the transfer money in the future when he is transferred to another club from PSV.

    Great news!


    درآمد 6 میلیاردی استقلال خوزستان از فروش مهاجم جوان
    دلفی با قرارداد حرفه*ای در آیندهوون
    سمیرا شیرمردی
    مدت*هاست که از قرارداد حرفه*ای در باشگاه*های ایرانی خبری نیست. در واقع قرارداد با بازیکنان به صورتی بسته می*شود که باشگاه نه تنها سودی نمی*برد بلکه ضرر هم می*کند. مثلا قرارداد باشگاه استقلال با مامه تیام که حواشی آن همچنان ادامه دارد و معلوم نیست شرایط به چه صورت خواهد شد اما در این میان باشگاه استقلال خوزستان دست به کار جالبی زد و با قراردادی حرفه*ای یونس دلفی را به هلند ترانسفر کرد. این باشگاه علاوه بر دریافت 6 میلیارد تومان از انتقال دلفی، *بندی در قرارداد این بازیکن با باشگاه آیندهوون قرار داد که باشگاه استقلال خوزستان همچنان از کشف این استعداد سود ببرد.
    خیلی وقت بود که بحث لژیونر شدن یونس دلفی به سوژه داغی تبدیل شده بود. وقتی این بازیکن بدون هماهنگی با باشگاه استقلال خوزستان به هلند رفت تا در آزمایش تیم آیندهوون شرکت کند. این اتفاق شاید یکی از عجیب*ترین کارهایی بود که یک بازیکن می*توانست انجام دهد. اینکه بدون هماهنگی و اجازه باشگاه به کشور دیگری برود تا تیم آینده*اش را انتخاب کند. البته در این زمینه یکسری مسائل دیگر دخیل بود که باشگاه به خاطر آن تصمیم گرفت خیلی به یونس دلفی سخت نگیرد. با این حال باشگاه استقلال خوزستان خیلی زود دست به کار شد و به باشگاه آیندهوون اخطار داد که حق ندارد با بازیکنی که همچنان با یک باشگاه دیگر قرارداد دارد، وارد مذاکره شود یا اینکه از او آزمایش بگیرد. در نهایت دلفی بدون اینکه آزمایش بدهد به ایران برگشت و در بازی*های پایانی لیگ برتر حضور پیدا کرد. در ابتدا دلخوری*های زیادی به وجود آمد اما در ادامه باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرد مانع پیشرفت نخواهد شد. به این صورت، دلفی خیالش راحت بود که می*تواند از استقلال خوزستان جدا شود و به تیم دیگری برود. البته دلفی ظاهرا با یکسری باشگاه داخلی مذاکره کرده بود و قصد داشت به تیم*های بزرگ پایتخت برود اما باشگاه استقلال خوزستان با این مساله مخالفت و اعلام کرد در صورتی به دلفی رضایتنامه می*دهد که راهی اروپا شود. با این مساله، خیلی*ها از جمله خود یونس دلفی ناامید شدند و فکر می*کردند این بازیکن در استقلال خوزستان ماندنی است اما اینطور نشد.
    ظاهرا مذاکرات باشگاه آیندهوون هلند با استقلال خوزستان از سر گرفته شد که در نهایت باشگاه اهوازی اعلام کرد برای صدور رضایتنامه یونس دلفی باید یک میلیون یورو پرداخت شود. در ابتدا باشگاه آیندهوون با این مساله مخالفت کرد و مبلغ را بالا دانست اما امیر سلطانی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان که سابقه زیادی در نقل و انتقالات بازیکنان دارد، با مثال زدن بازیکنان خارجی دیگری که همسن و هم*سطح یونس دلفی بودند، به آنها ثابت کرد برای بازیکنانی با این مشخصات، تا الان بیش از یک میلیون یورو پرداخت شده که استقلال خوزستان حداقل مبلغ را برای صدور رضایتنامه یونس دلفی در نظر گرفت. صحبت*ها در این زمینه ادامه داشت و یونس دلفی بی*خبر از همه جا. در نهایت هم 2 باشگاه به توافق رسیدند که باشگاه آیندهوون با پرداخت 6 میلیارد تومان، رضایتنامه دلفی را بگیرد که این کار انجام شد.
    نکته جالب این است که صدور رضایتنامه یونس دلفی به همین 6 میلیارد تومان ختم نشد و یک شرط دیگر هم وجود داشت. به این صورت که اگر دلفی از باشگاه آیندهوون به باشگاه دیگری منتقل شود، 25 درصد از حق انتقال این بازیکن، به باشگاه استقلال خوزستان تعلق بگیرد. این قرارداد یعنی یک قرارداد حرفه*ای که هم باشگاه از آن سود می*برد و هم اینکه به پیشرفت بازیکن کمک می*کند.
    به این صورت یونس دلفی که همراه تیم امید در عراق به سر می*برد با یک قرارداد کاملا حرفه*ای به آیندهوون هلند منتقل می*شود. البته در مورد مبلغ قرارداد خود دلفی هنوز خبری بیرون نیامده اما به نظر نمی*رسد قرارداد این بازیکن پایین باشد. چراکه باشگاه آیندهوون حاضر شد 6 میلیارد تومان برای رضایتنامه آن هزینه کند که با این حساب، مبلغ قرارداد خود دلفی هم به نظر نمی*رسد پایین باشد.
    به این ترتیب، به کادرفنی استقلال خوزستان اعلام شد دیگر روی یونس دلفی حساب باز نکنند و قرار است دلفی پس از بازگشت به ایران، راهی هلند شود تا کارهای مربوط به عقد قرارداد خود با آیندهوون را انجام دهد. حالا باید دید یونس دلفی که یکی از جوان*ترین و البته با استعدادترین بازیکنان لیگ هفدهم شناخته شد، می*تواند در این تیم راه پیشرفت را به خوبی طی کند و به تیم*های بزرگ دنیا برسد یا اینکه فقط لژیونر شدن برای او کافی است که البته این مساله بعید به نظر می*رسد.
    sigpic

    Zendeh bad IRAN
    >-----------------<
    Marg bar dictator
    >-----------------<

    Comment


      #3
      Can't emphasise how superior a destination PSV is compared to the earlier rumours of Besiktas. Not even sure there's too many places I'd have chosen ahead of PSV if I had a free pick, just a perfect environment to develop one hell of a talent.

      Comment


        #4
        Hopefully this is legit. Would be fantastic

        Comment


          #5
          Amazing if true.

          Comment


            #6
            What about the fact he’s not 18 until October? The article mentions him going to Holland right after returning from Iraq. Would he be able to train with the team until October?

            Comment


              #7
              If true SS khuzestan acted in both the best interest of the player and their organization! A change for once.

              Sent from my Google device using Tapatalk
              Remember RESPECT BEGETS RESPECT & Zob Ahan

              Comment


                #8
                Originally posted by O-ZoNe View Post
                If true SS khuzestan acted in both the best interest of the player and their organization! A change for once.

                Sent from my Google device using Tapatalk
                Definitely. That's a huge transfer fee and the 25% could become several times more than the transfer fee in the future. If only the other Iranian clubs were smart enough

                Comment


                  #9
                  So will he going directly to their first team or some B/U-23 team?

                  Comment


                    #10
                    Originally posted by Hoorad View Post
                    So will he going directly to their first team or some B/U-23 team?
                    seems like the first team cause it’s a pro contract and considering his potential and the amount they’re paying, it would make sense to be on the 1st team. Besides, Eredivisie is mostly run by youth players. He’d definitely get a chance, especially if Lozano leaves. This is the perfect move for Delfi

                    Comment


                      #11
                      Holy shit what a move this would be
                      --------------------------Beiranvand-------------------
                      --Moharrami----Hosseini--Kanaani----Amiri--
                      ------------------Ezatolahi-----Ebrahimi--------------
                      --Jahanbaksh---------Ghoddos------------Taremi--
                      ---------------------------Azmoun----------------------


                      * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

                      Comment


                        #12
                        iran media talk nonsense alot, i only believe when it happen

                        Comment


                          #13
                          hoping its not just some bs trial again..!!
                          would be an immense move for the clearly talented young lad ..... even if their u23 for a year or 2

                          Comment


                            #14
                            Originally posted by BacheLot View Post
                            hoping its not just some bs trial again..!!
                            would be an immense move for the clearly talented young lad ..... even if their u23 for a year or 2
                            If he can play and impress for their U23 team in the first year, then get promoted to the first team (even as a sub) just before he turns 19, that would be perfect. Developing at PSV until he's around 21 could earn him a massive move given that he does well for them, and it would open doors for more young talents in Iran.
                            Twitter and Instagram: @aryo__hadi


                            ZendebadIran!

                            Comment


                              #15
                              He can slot in for Lozano when he moves out of PSV in the next year or two

                              Comment

                              Working...
                              X