Announcement

Collapse
No announcement yet.

CQ Press Conference for announcing the squad cancelled!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

CQ Press Conference for announcing the squad cancelled!!

A PC was scheduled 13:30 Local time, all the reporters were in place waiting for CQ to come and announce the final TM list for WC but it was cancelled due unknown reason.

https://www.varzesh3.com/news/185331...ش-لغو-شد

Comment

کد خبر : 1853314 | 22 آبان 1401 ساعت 14:19 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه امروز نه، فردا

نشست خبری کی‌روش لغو شد

در حالی که خبرنگاران منتظر ورود کی‌روش برای اعلام لیست نهایی بودند، در نهایت نشست خبری او لغو شد.

به گزارش "ورزش سه"، لحظاتی پیش خبرنگاران مستقر در سالن کنفرانس مطبوعاتی هتل آکادمی خبر لغو نشست خبری سرمربی تیم ملی را دریافت کردند.

این در حالی است که قرار بود نشست خبری ساعت ۱۳:۳۰ آغاز و فهرست نفرات تیم ملی در آن اعلام شود اما در نهایت با حدود یک ساعت تاخیر، خبر عدم برگزاری نشست مطبوعاتی به خبرنگاران مخابره شد.

نکته مهم اینکه در این بین بازار گمانه‌زنی بسیار داغ بود و در نهایت میان انبوهی شایعات، نشست کی‌روش لغو شد تا بر حجم این پیش‌بینی‌ها و اخبار تایید نشده اضافه شود.

مسئولان تیم‌ملی اعلام کردند که نشست خبری به فردا موکول شده و احتمالا در ساعات آینده جزییات بیشتری از این ماجرا اعلام خواهد شد.

نکته مهم اینکه باید دید فهرست تیم‌ملی در ساعات آینده اعلام خواهد شد یا این اطلاع رسانی نیز به فردا موکول شده است.

Comment

https://video.varzesh3.com/video/264...یده-است

Comment

https://video.varzesh3.com/video/264...وکول-شد

Comment

rofl classic IR and IFF 😂 so no squad list today? what a joke this system is.

Comment

The reason is CQ still hasn’t finalized the list. As always he will push it to the last minute.

Comment

Originally posted by Nokhodi View Post
                The reason is CQ still hasn’t finalized the list. As always he will push it to the last minute.
                Aren't they flying to Doha tomorrow? I would be pissed if I were a player having to pack up last minute. Quit the child games and put out the list. I doubt England will be shitting their pants over any "surprised"...

Comment

Why not? good idea to wait till the last minute and make sure everyone is fit and ready.
                  هرگاه شما بازیکنی دیدید که از نظر تکنیک و قدرت بدنی فوق العاده است و همیشه یکسان است و تحت هیچ شرایط هیچ افتی ندارد شما یک فوق ستاره پیدا کرده اید در غیر اینصورت شما به یک بازیکن معمولی
                  نگاه میکنید.
                  sigpic
                  I am Persian. I used to rule the world. I will never be subservient to anyone.

Comment

Originally posted by Abtin View Post

Aren't they flying to Doha tomorrow? I would be pissed if I were a player having to pack up last minute. Quit the child games and put out the list. I doubt England will be shitting their pants over any "surprised"...
                    I agree with you. Not sure what another few hours of thinking about is going to do, especially if the cut player is in Europe.

Comment

I cant Lie, I am too paranoid. What if they miss the deadline and get kicked out. Or they arent going to participate. When it comes to iranian football I am too paranoid.

But otherwise. I Think the delay could be that they are waiting to see who is fit or not. There are maybe some doubts about certain players form or injuries.

I Think they may have communicated with the players in question.

Comment

Is Iran the only team that have not announced the official list yet?
                        Last edited by Essi; 11-13-2022, 05:37 AM.

Comment

ملی توضیح می دهند.ساعت پرواز تیم ملی هم تغییر نکرده و تیم ایران فردا بعد از ظهر با پروار چارتر راهی دوحه می شود تا برای بازی با تونس آماده شود.طبیعی است که بعد از لغو کنفرانس کی روش بازار گمانه زنی ها داغ شود اما در فضای مجازی مباحثی مطرح می شود که واقعا خنده دار است. مثلا این که می خواهند به کی روش بازیکن تحمیل کنند و چون او زیر بار نرفته به نشانه اعتراض کنفرانس را لغو کرده است. در حالی که کی روش اصلا آدمی نیست که زیر بار این ماجرا برود . از طرفی لیست خط خورده های تیم ملی مشخص شده و طبعا کی روش از چند روز قبل تصمیم خود را گرفته است . حتی گفته می شود لیست تیم ایران به فیفا ارسال شده است.

یکی دیگر از شایعات در مورد سردار آزمون بود که این هم واقعیت نداشت. در این مورد یکی از نزدیکان تیم ملی به همکار ما گفت:مشکل خاصی وجود ندارد و فردا آقای کی روش در مورد لیست تیم zz0.145eqtv2sryezz

Comment

There are rumors Fed asked CQ to remove Sardar from the list but CQ insisting taking him despise injury!!

Sent from my MAR-LX3A using Tapatalk

Comment

According to the news received by Iran International, the reason for the cancellation of Queiroz's press conference was the order to remove one of the influential players of the national team, which is most likely Sardar Azmoun, the striker of the Leverkusen team.​

براساس اخباری که به دست ایران اینترنشنال رسیده، دلیل لغو نشست خبری کی‌روش، دستور برای حذف یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی بوده که به احتمال زیاد، این بازیکن سردار آزمون، مهاجم تیم لورکوزن است

Comment

Working...
                              X