Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sepahan/Zobahan Fan Thread

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    This post from Sepahan forums pretty much wraps up our current situation in the transfer market:

    خوشبختانه مدیریت تا اینجا فوق العاده عمل کرده و به تمام وعده هایی که داده عمل کرده و اسکلت اصلی تیم حفظ شده و اینایی که رفتن بازیکن نبودن و بهترشو میاریم و چوب لباسی هم بیاد توی سپاهان میشه کریس رونالدو و سزار هم فقط مشکل پاسپورت داشت و همه ی این حرف ها شایعه سازی دشمنان سپاهان هست و این مهاجم جدید هم خیلی کارش درسته و هیچ مشکلی نیست! تنها مشکلمون پیراهن فصل آینده ی تیم بود که خدا را شکر اونم حل شد!!!
    2, 9, 10, 11 and 14

    Comment


      according to Navad, sepahan has told janvario that he is not needed. janvario is in tehran ATM although the team is in turkey. he will know the clubs final decision once they return from the camp.

      read more:

      احتمال فسخ قرارداد جانواريو با سپاهان
      شماره خبر : 46280
      با توجه به تصميم جديد کادرفني، به احتمال زياد قرارداد فابيو جانواريو با باشگاه سپاهان فسخ خواهد شد.
      درحالي که هنوز اردوي سپاهان در ترکيه به پايان نرسيده و اين تيم فردا آخرين روز اردوي خود را سپري مي کند، فابيو جانواريو هافبک برزيلي اين تيم در تهران به سر مي برد.
      اين بازيکن که با تاخير چند روزه در اردوي ترکيه شرکت کرده بود به يک*باره با نظر کادرفني به تهران بازگشت.
      ظاهرا کادرفني سپاهان براي فصل جديد به اين بازيکن نيازي ندارند و به وي اعلام کردند بعد از بازگشت تيم از ترکيه تکليف او را براي خواستن يا نخواستن مشخص مي کنند.
      جانواريو که جزو اولين بازيکناني بود که به همراه سزار ديگر بازيکن برزيلي سپاهان قرارداد خود را با اين تيم تمديد کرده بود، به طور ناگهاني با شنيدن اين اظهار نظر تعجب کرده و بدون يافتن دليل منطقي به تهران بازگشته است.
      نکته عجيب اين تصميم کادرفني اين است که در شرايطي به جانواريو چنين صحبتي شده که نقل و انتقالات به زودي به پايان مي رسد. از طرفي سزار مهاجم اين تيم نيز هنوز در اردوي ترکيه حضور پيدا نکرده و زمزمه هايي مبني بر مذاکره او با تيم هاي اماراتي شنيده مي شود.
      همچنين به تازگي در اردوي سپاهان بازيکني به نام رادومير دالويچ که مهاجم است اضافه شده و با اين تيم قرارداد داخلي امضا کرده است اما باشگاه سپاهان قبل از جذب اين بازيکن اروپايي، با جانواريو، سزار و سوکاي به عنوان سه سهميه خارجي غير آسيايي قرارداد بسته و براي ثبت قرارداد بازيکن جديد بايد قرارداد يکي از سه بازيکن غير آسيايي خود را فسخ کند.


      http://www.navad.net/NewsContent.aspx?NewsID=46280

      Comment


        lol they wana kick him out Come on thats too harsh on him

        Comment


          can sepahan get khalatabari and nekounam (is he considered european player)?

          Comment


            Wtf

            خبر : 975426 زمان ارسال : شنبه 1391/04/17 13:49


            سرپرست تيم سپاهان:

            اماراتي ها عقد قرارداد با سزار را تکذيب کردند


            سرپرست تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:باشگاه النصر امارات عربي متحده خبر عقد قرارداد با 'برونو سزار' بازيکن برزيلي اين تيم را تکذيب کرد.








            --------------------------------------------------------------------------------







            ''رسول خوروش '' که به همراه بازيکنان تيم فوتبال سپاهان اصفهان در اردوي ترکيه بسر مي برد، با بيان اين مطلب گفت:باشگاه النصر خبر عقد قرارداد با اين بازيکن برزيلي تيم سپاهان را تکذيب کرده است.

            وي گفت:برونو سزار با باشگاه سپاهان اصفهان يک فصل ديگر قرارداد دارد و ما به هيچ وجه با رفتن اين بازيکن موافق نيستيم .

            اين بازيکن برزيلي در صورتي که بخواهد از باشگاه سپاهان برود ، بايد با اين تيم تسويه حساب و رضايت نامه دريافت کند.

            وي در خصوص وضعيت ''محمدرضا خلعتبري '' براي پيوستن به تيم سپاهان گفت:خلعتبري تاکنون پاسخي براي حضور در باشگاه سپاهان به مسوولان اين باشگاه نداده است.

            سرپرست تيم فوتبال سپاهان اصفهان هفته گذشته با سفر به دبي ، شرايط اين باشگاه را براي به خدمت گرفتن خلعتبري به وي اعلام کرد.

            خوروش با اشاره به دست يافتن کادر فني تيم فوتبال سپاهان به اهدافشان در اردوي ترکيه اظهارداشت:هدف اصلي کادر فني تيم سپاهان، ايجاد هماهنگي بين بازيکنان جديد و قديم بود که به آن نيز دست يافت ، ضمن آنکه بازيکنان تيم سپاهان با انجام دو نوبت تمرين روزانه به آمادگي لازم نزديک شده اند و برگزاري چهار ديدار تدارکاتي نيز باعث شد که نقاط ضعف و قوت بازيکنان تيم سپاهان مشخص شود.

            سرپرست تيم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به اينکه اين تيم امشب به تهران باز خواهد گشت ، افزود : اردوي تيم سپاهان در ترکيه امروز به پايان مي رسد و بازيکنان پس از بازگشت به تهران دو روز استراحت خواهند کرد و از روز سه شنبه تمرينات اين تيم در اصفهان آغاز مي شود.

            وي گفت : تيم سپاهان اصفهان که خود را براي شرکت در فصل آتي ليگ فوتبال باشگاه هاي برتر ايران و پيکارهاي باشگاه هاي آسيا آماده مي کند ، روز پنجشنبه هفته جاري در اصفهان ديداري تدارکاتي با تيم نفت تهران برگزار خواهد کرد.

            Comment


              More news that confirms Cesar will be back. But if they kicked out Fabio for being 7 days late what is awaiting Bruno?
              --------------------------------------------------------------------------------

              بر اساس قرارداد ثبت شده در هیات فوتبال اصفهان
              امکان جدایی سزار از سپاهان وجود ندارد





              خبرگزاری ایمنا: رئیس هیات فوتبال استان اصفهان گفت: بر اساس قرارداد ثبت شده در هیات فوتبال، امکان جدایی برونو سزار از سپاهان وجود ندارد.


              علی اکبر ابرقویی نژاد در گفتگو با ایمنا پیرامون وضعیت قرارداد برونور سزار مهاجم برزیلی سپاهان به ایمنا گفت: سزار در تاریخ ۳/۱۰/۹۰ با باشگاه سپاهان قرارداد امضا کرده است و قرارداد این بازیکن به صورت رسمی به مدت یک فصل و نیم در هیات فوتبال اصفهان با امضا و اثر انگشت او به ثبت رسیده است.
              وی ادامه داد: با توجه به اینکه تنها نیم فصل از قرارداد سزار با باشگاه سپاهان گذشته است این بازیکن یک فصل دیگر بازیکن سپاهان به حساب می آبد.

              رئیس هیات فوتبال استان اصفهان پیرامون وجود بندی در قرارداد وی مبنی بر جدایی از سپاهان بیان داشت: در قرارداد ثبت شد از این بازیکن در هیات فوتبال اصفهان چنین بندی وجود ندارد اما ممکن است در قرارداد داخلی او چیز دیگری باشد که من اطلاعی ندارم.

              Comment


                LOL. Teraktor and Sepahan had a joint Emam Zamoon party in Turkey
                این تصویر برای حفظ نظم سایت کوچک شده است. برای مشاهده تصویر در سایز اصلی، کلیک کنید.

                اردوی تیم های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان شاهد جشن با شکوه حضرت بقیه الله بود برای این جشن که با اشتراک دو تیم ایرانی برگزار شد توسط روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی فیلم و بک گراندی تهیه شده و آرم هر دو باشگاه بر صفحه اول آن نقش گردید . مراسم با تلاوت قرآن توسط سید محسن حسینی بازیکن تیم تراکتورسازی آغاز شد و بعد از آن سرود جمهوری اسلامی ایران پخش گردید. آقای امینی عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان طی صحبتهای کوتاهی این عید بزرگ را به بازیکنان تبریک گفت . سورپرازیز تراکتورسازی به سپاهان پخش سرود سپاهانی ها بود که با استقبال همه به خصوص بازیکنان تیم سپاهان مواجه شد . سپس نوبت به سرود رسمی باشگاه تراکتورسازی رسید که مورد استقبال بسیار گرم هر دو تیم واقع شد بطوریکه اکثر بازیکنان با صدای حماسی سرود به پا خواستند و با بلند شدن سرمربی پرتغالی و دستیاران پرتغالیش همه به شادی پرداختند .



                بعد از شادی وصف ناپذیر و حماسی تراکتوریهای آقای سید مهدی سید صالحی بازیکن فصل قبل سپاهان و بازیکن امسال تیم تراکتورسازی به مولودی خوانی پرداخت . سید محسن حسینی مدافع تراکتورسازی دنباله مولودی خوانی وی را گرفت و مجلس را به وجد آورد . مراسم با شور و شادی و با صلوات بر محمد و آل محمد و پذیرایی با کیک و شیرینی که تراکتورسازی سفارش داده بود پایان یافت،عکس یادگاری دسته جمعی دو تیم آخرین برنامه جشن امروز بود، شبی خوش و معنوی که به عشق مولا امام زمان در کشور ترکیه رقم خورد .

                سایت رسمی

                Comment


                  Zob wants to make money off of Fooladshahr so if Naghshe Jahan isn't ready by nimfasl Rahimi's bluff might be true and Sepahan will play in Yazd:
                  درآمد 1 میلیاردی ذوب آهن از اجاره دادن فولاد شهر!

                  این تصویر برای حفظ نظم سایت کوچک شده است. برای مشاهده تصویر در سایز اصلی، کلیک کنید.

                  به گزارش ایمنا، گفته می*شود مسئولان باشگاه ذوب آهن برای کسب درآمد برای بدهی*های کلان و میلیاردی خود دست به دامان تنها زمین و استادیوم فوتبال شهر اصفهان که استانداردهای لازم را شامل می شود، شده اند.
                  ذوبی*ها اخیراً با ارسال نامه*ای به باشگاه همشهری خود یعنی سپاهان، نرخ های جدید استفاده از زمین چمن فولاد شهر را به این باشگاه اعلام نموده*اند که بر این اساس، هزینه برگزای یک مسابقه داخلی لیگ برتر، ۵۰ میلیون تومان، هزینه برگزاری یک مسابقه لیگ قهرمانان آسیا و یا بازی های خارجی، ۶۰ میلیون تومان و برای برگزاری یک بازی زیر نور آن هم از سری مسابقات لیگ برتر مبلغ ۴ میلیون تومان به رقم ۵۰ میلیون تومان اضافه خواهد گردید.
                  از این رو با یک حساب سر انگشتی می*توان گفت سپاهانی*ها برای برگزاری رقابت*های لیگ برتر خود درفصل جدید می*بایستی برای ۱۷ بازی خانگی رقمی بین ۸۵۰ میلیون تا ۹۰۰ میلیون تومان را به ذوبی*ها پرداخت نمایند.
                  با این حساب باید گفت احتمال اینکه تهدید نه چندان جدی رحیمی در اواخر فصل گذشته مبنی بر اینکه بازی های سپاهان در صورت ساخته نشدن ورزشگاه نقش جهان به یزد منتقل می شود، کم هم نیست!
                  البته هنوز مشخص نیست که سپاهان در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا چند بازی دیگر بایستی درخانه انجام دهد که برای هر بازی نیز باید طبق اعلام مسئولان باشگاه ذوب آهن، رقمی معادل ۶۴ میلیون تومان(بازی در زیر نور انجام می گردد)، پرداخت نمایند.

                  Comment


                    Sepahan coming back tonight and will start training on Tuesday in Isfahan and will play Nafte Tehran on Thursday:
                    به گزارش ایمنا، اردوی تدارکاتی تیم فوتبال سپاهان عصر امروز به پایان می رسد و بازیکنان و کادرفنی این تیم امشب وارد تهران می شوند.
                    اعضای کاروان سپاهان فردا صبح وارد اصفهان شده و پس از دو روز استراحت، از سه شنبه تمرینات خود را در کمپ تمرینی خود پیگیری می کنند.
                    سپاهانی ها روز پنج شنبه نیز آخرین دیدار تدارکاتی خود را مقابل نفت تهران برگزار کرده و به استقبال بازیهای لیگ برتر می روند.
                    /

                    Comment


                      i just read the article on their website (al nasr), it says that bruno cesar has renewed his contract for 1 year (which obviously means with sepahan), And they have bruno cesar on their list for 2012-2013 (obviously to buy him) , whats really sad is that how come none of the news agencies in iran can't read and understand arabic ! at least do a research before you write something !.

                      PS hope sepahan keep both bruno cesar and januario. maybe punish them financially!

                      Comment


                        Behboad jan, Bruno and Januario are both gone...
                        2, 9, 10, 11 and 14

                        Comment


                          Originally posted by TM-Fan View Post
                          Behboad jan, Bruno and Januario are both gone...
                          serious why?
                          I mean yes sepahan kicked januario but kranjar surely need bruno cesar!

                          Comment


                            خوروش: هواداران نگران نباشند

                            رسول خوروش از جذب یک هافبک اروپایی به جای جانواریو خبر داد



                            مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگویی در مورد فابیو جانواریو گفت: به دلیل تاخیر بی دلیلی که جانواریو در بازگشت به تمرینات سپاهان داشت، سرمربی تیم وی را در اختیار باشگاه قرار داد و اعلام کرد که او را نمی خواهد.
                            وی ادامه داد: جانواریو که رفتار کرانچار با یانوش را دیده بود و می دانست که وی به نظم و انضباط خیلی اهمیت می دهد، بنابراین نباید دیر سر تمرینات می آمد.
                            وی در خصوص جای خالی این بازیکن هم گفت: به دنبال جذب هافبک تیم ملی آلبانی هستیم تا جای خالی جانواریو را پر کنیم.
                            خوروش در پایان خطاب به هواداران فولاد مبارکه سپاهان افزود: فصل نقل و انتقالات هنوز به پایان نرسیده است، نگران نباشید،چند روز دیگر صبر کنید و اطمینان داشته باشید که تیم شایسته و قدرتمندی راهی رقابت های پیش رو می شود.

                            sepahan is after albanian international to replace janvario.

                            Comment


                              i believe in sepahan and the way they run the club, there is no excuse in being late or trying to create distraction within the team.
                              IRI = FAILED

                              Comment


                                I thought this was funny that was posted 4 years ago by this clown. We all know what happened since but it is so funny:




                                03-12-2008, 07:29 AM Top | #367




                                arasradio



                                PFDC Valedictorian


                                --------------------------------------------------------------------------------

                                Join Date: Feb 2008
                                Posts: 1,657 Thanks: 336 Thanked 211 Times in 118 Posts
                                Rep Power:14875445




                                Sepahan dynasty was short and it is over!



                                Hey bud... sorry to break it into your face... your points are all valid but the truth of the matter : Sepahan is done... They are finished.. Their era is over... There would be a century of Persepolis - Esteghlal again. The good things about red and blue, they never embarrass Iran on our home soil losing against a smelly Syrian team.... If they lose, they lose to Bayer for instance 2-1 lol... Sepahan was a good team once upon time. Now, it is time to shift our attention to teams with character like Persepolis and Esteghlal. ..Let me tell you, I said that I do not care about Esteghlal, but I guarantee you, if AFC had not panelized Esteghlal, they could be last cup's champions no doubt... take it easy bye

                                Comment

                                Working...
                                X