Announcement

Collapse
No announcement yet.

TM-News-

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Is that the best friendly IFF could arrange? A U23 Serie B team?

    Comment


    • Originally posted by Kiarash View Post
      Is that the best friendly IFF could arrange? A U23 Serie B team?
      Bruh, it's IR and IFF, what did you expect?

      Comment


      • Originally posted by Kiarash View Post
        Is that the best friendly IFF could arrange? A U23 Serie B team?
        It's a slight upgrade from the famous Somali pirates FC I guess

        Comment


        • Originally posted by Z Joon View Post
          It's a slight upgrade from the famous Somali pirates FC I guess
          I still think we should play Felestin more often. Hopefully they accept.

          Comment


          • the camp in italy we have all our players?

            Comment


            • seri B U23? as if seri B itself was not bad enough !!
              I say why play? just have a practice session among the 25-28 players and come home (so the parasitic IFF officials can go about their mandatory shopping spree and sightseeing in Italy with their family and cousins). But dont degrade our national team this way.
              often the primary purpose of these tours and camps are lost, which is to TEST the resilience and quality of the team. how can a U23 seri B team test ANYTHING for us?
              Dont do it.

              I wonder why CQ is keeping quiet on this.

              Comment


              • Originally posted by Erfan11 View Post
                Do you guys know how can i buy tickets for Iran-Qatar match??? Please answer if you know.
                I think you buy them online now, and you also need to pick up a card from the stadium if i am not wrong.
                --------------------------Beiranvand-------------------
                --Moharrami----Hosseini--Kanaani----Amiri--
                ------------------Ezatolahi-----Ebrahimi--------------
                --Jahanbaksh---------Ghoddos------------Taremi--
                ---------------------------Azmoun----------------------


                * * * * * * * * * * * * * sigpic * * * * * * * * * * * *

                Comment


                • Originally posted by Karimi 8 View Post
                  I think you buy them online now, and you also need to pick up a card from the stadium if i am not wrong.
                  Any website??
                  Hope is a good thing, maybe the best of things and no good thing ever dies.

                  Comment


                  • 40 Melli-Poosh? That's a lot of players. When are the list of players that are going to be announced?

                    Comment


                    • Originally Posted by St_Mark


                      کی روش راهی پرتغال شد
                      June 26



                      سرمربی تیم ملی ایران پس از لغو برنامه های تیم ملی راهی کشورش شد.



                      به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از لغو برنامه های تیم ملی از فرصت استفاده کرده و راهی کشورش شد

                      .
                      اردوی بعدی تیم ملی در اواخر مرداد آغاز می شود و کارلوس کی روش برای برنامه ریزی های مربوط به آماده سازی تیم ملی چند روز قبل از آغاز اردو به ایران بازخواهد گشت

                      .
                      نکته قابل توجه در این روزهای اخیر می توان به دعوای بین کی روش و برانکو اشاره کرد که همین موضوع باعث شد تا فدراسیون با مرخصی کی روش موافقت کرده تا فضای فوتبال ایران کمی آرام شو











                      .
                      -----------------------------------------------------------*****------------------------------------------------------------------





                      کی روش اواسط مرداد به ایران بازمی گردد
                      سرمربی تیم ملی ایران با پایان مرخصی ۶ هفته ای خود اواسط مرداد به ایران بازمی گردد








                      .

                      کی روش ۱۷ مرداد به ایران بازمی گردد
                      سرمربی تیم ملی ایران
                      ۱۷ مرداد به کشورمان بازمی گردد.
                      ۱۷ مرداد=Aug7




                      1395/05/12 - 17:27:00
                      Last edited by St_Mark; 08-02-2016, 06:19 AM.

                      Comment


                      • ^ That's not a bad idea. Let's argue with Branko so I can go to Portugal.

                        Comment


                        • Originally posted by St_Mark View Post
                          Originally Posted by St_Mark


                          کی روش راهی پرتغال شد
                          June 26



                          سرمربی تیم ملی ایران پس از لغو برنامه های تیم ملی راهی کشورش شد.



                          به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از لغو برنامه های تیم ملی از فرصت استفاده کرده و راهی کشورش شد

                          .
                          اردوی بعدی تیم ملی در اواخر مرداد آغاز می شود و کارلوس کی روش برای برنامه ریزی های مربوط به آماده سازی تیم ملی چند روز قبل از آغاز اردو به ایران بازخواهد گشت

                          .
                          نکته قابل توجه در این روزهای اخیر می توان به دعوای بین کی روش و برانکو اشاره کرد که همین موضوع باعث شد تا فدراسیون با مرخصی کی روش موافقت کرده تا فضای فوتبال ایران کمی آرام شو











                          .
                          -----------------------------------------------------------*****------------------------------------------------------------------





                          کی روش اواسط مرداد به ایران بازمی گردد
                          سرمربی تیم ملی ایران با پایان مرخصی ۶ هفته ای خود اواسط مرداد به ایران بازمی گردد








                          .

                          کی روش ۱۷ مرداد به ایران بازمی گردد
                          سرمربی تیم ملی ایران
                          ۱۷ مرداد به کشورمان بازمی گردد.
                          ۱۷ مرداد=Aug7




                          1395/05/12 - 17:27:00
                          Could someone please translate that as I can't read farsi. Merc

                          Comment


                          • Originally posted by MatthewNekoui View Post
                            Could someone please translate that as I can't read farsi. Merc
                            Queiroz will be back in Iran on August 7th
                            Team Meli Iran
                            Perspolis FC
                            Malavan Bandar Anzali


                            "I will never be able to say good bye to Iran. I have a feeling of belonging to this country and to the people." - Carlos Queiroz

                            Comment


                            • اسامی ملی پوشان فوتبال ایران به احتمال فراوان قبل از پایان هفته چهارم رقابت های لیگ برتر اعلام می شود.
                              TM list of 40 players more likely to be released before w4.
                              به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران قرار است 23 مرداد امسال به منظور برپایی اردویی تدارکاتی و برگزاری 2 دیدار دوستانه راهی فلورانس ایتالیا شود.
                              بر همین اساس کارلوس کی روش 17 مرداد راهی ایران میشود تا برنامه ریزی های نهایی به منظور برپایی اردوی تیم ملی در ایتالیا و همچنین 2 بازی ابتدایی تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا انجام شود.
                              در همین ارتباط پس از بازگشت کیروش لیست جدید تیم ملی برای اردوی ایتالیا اعلام میشود که البته این لیست شامل بازیکنان داخلی خواهد بود و لژیونرها برای اضافه شدن به جمع سایر ملی پوشان بعد از اردوی ایتالیا در لیست انتظار قرار خواهند گرفت.
                              به همین منظور اسامی ملیپوشان فوتبال ایران به احتمال فراوان قبل از پایان هفته چهارم رقابت های لیگ برتر یعنی قبل از 21 مرداد اعلام می شود تا فرصت لازم برای جمع شدن بازیکنان در اردو وجود داشته باشد.
                              در ادامه کاروان تیم ملی روز 23 مرداد راهی ایتالیا شده و اردویی 11 روزه را در این کشور برگزار خواهد کرد.
                              اl
                              Last edited by St_Mark; 08-02-2016, 10:51 PM.

                              Comment


                              • Originally posted by St_Mark View Post
                                اسامی ملی پوشان فوتبال ایران به احتمال فراوان قبل از پایان هفته چهارم رقابت های لیگ برتر اعلام می شود.
                                TM list of 40 players more likely to be released before w4.
                                به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران قرار است 23 مرداد امسال به منظور برپایی اردویی تدارکاتی و برگزاری 2 دیدار دوستانه راهی فلورانس ایتالیا شود.
                                بر همین اساس کارلوس کی روش 17 مرداد راهی ایران میشود تا برنامه ریزی های نهایی به منظور برپایی اردوی تیم ملی در ایتالیا و همچنین 2 بازی ابتدایی تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا انجام شود.
                                در همین ارتباط پس از بازگشت کیروش لیست جدید تیم ملی برای اردوی ایتالیا اعلام میشود که البته این لیست شامل بازیکنان داخلی خواهد بود و لژیونرها برای اضافه شدن به جمع سایر ملی پوشان بعد از اردوی ایتالیا در لیست انتظار قرار خواهند گرفت.
                                به همین منظور اسامی ملیپوشان فوتبال ایران به احتمال فراوان قبل از پایان هفته چهارم رقابت های لیگ برتر یعنی قبل از 21 مرداد اعلام می شود تا فرصت لازم برای جمع شدن بازیکنان در اردو وجود داشته باشد.
                                در ادامه کاروان تیم ملی روز 23 مرداد راهی ایتالیا شده و اردویی 11 روزه را در این کشور برگزار خواهد کرد.
                                اl
                                The 40 man list will be cut before the camp itself begins right? Probably to 25-26 players in total if I'm not mistaken
                                Team Meli Iran
                                Perspolis FC
                                Malavan Bandar Anzali


                                "I will never be able to say good bye to Iran. I have a feeling of belonging to this country and to the people." - Carlos Queiroz

                                Comment

                                Working...
                                X